Torsdag 13 November

2008-11-13, 11:30:15 / Kategori: Allmänt
Tänk vad mycket små saker kan göra för dagen...Jag vaknade på urdåligt humör men så kom jag på att kan inte kollat in min favoritblogg på några dagar så jag kikade in där..och det är helt sjuk vad en liten blogg kan göra. http://vimmelmamman.blogg.se/  Jag har läst alla hennes inlägg och blev lika inne som i riktigt bra film, och på det sättet hon skriver är helt fantastiskt. Hon får mig verkligen att tänka på hur bra jag har det...Jag är frisk och kry och sitter och klagar på att det inte händer något kul i mitt liv medans hon sliter och kämpar för sitt liv, och för att allt ska gå ihop med familjen osv. Verkligen värt att ta sig sig tiden att läsa igenom den och uppskatta de små sakerna i livet♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?